good night kisses

 
Släcker lampan efter en lång dag med skola, jobb & såklart älsklingarna ovan. Kan inte få nog av den serien! 
Imorgon väntar en ny dag som än så länge bara innehåller planer på att spela match & gå på bio med Hanna. Breaking Dawn part 2 såklart, hade ju varit fel att inte se den sista när jag en gång älskat böckerna & minsann tagit mig igenom alla filmerna.
 
Som ni hör blir det en lugn helg för mig. Inte för att vi har särskilt mycket i skolan eller så, men det är bara så skönt att varva ned lite. Haha wops nu lyckades jag låta som en gammal tant, och det är bara fredag kväll än så länge... Vi hörs med helgens recept & favorit-tv-program på söndag!
 
Ha nu en fin helg! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback