a girl's best friend

Nu vet ni vad ni kan köpa till mig i julklapp...
 

Ojoj, kaosig dag... Känner mig som en förvirrad & smått efterbliven människa. Är dock jävligt glad att det inte gjorde mig tusentals kronor fattigare, ska aldrig vara så oförsiktig igen. Att i flera minuter tro att du var borta för alltid var den värsta känslan på länge, kära mac ♥
 
Efter en dag med onödiga lektioner och 2 timmar och 40 minuter hål kändes det bra att hitta nycklarna (e-f-t-e-r-b-l-i-v-e-n var det ja) och följa med min goa vän malin hem. Hon räknade lite matte och jag var moraliskt stöd innan vi lade det åt sidan och pratade en stund. Dessutom hann vi kolla på det nya avsnittet av portkod 1321 innan jag cyklade hem och lagade köttfärssås & spaghetti till min kära familj.
 
Just nu sitter jag i min älskade korgstol & fördriver tiden lite innan jag ska bege mig till swc för den traditionsenliga träningen. Man kan la inte få nog av träning eller vad tror ni? Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback