please

Malins finfina bild från operan!

Som tur var så är lilla jag frisk som en nötkärna idag & har hunnit med både det ena & det andra. Med det menar jag att vara i skolan och spela match. Ännu en sur förlust satt väl lite sådär för oss tappra tff:are. Men vi får väl bryta ihop & gå vidare!

Imorgon är det verkligen döööden som gäller. Heldag med karta, kompass och vilda djur i åkullas enorma skogar. Ni hör ju!
Lägg på beeptest på innebandyn efter de där milen i skogen (i regn & 10 grader dessutom, verkar det som). Jomen tjena biffen! Jag kommer inte kunna gå på onsdag.

Men jag får väl tacka för denna tiden, kära bloggläsare. Ses vi inte i skogen så blir det väl i himmeln (eller helvetet..? hehehe)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback