lets waste money!

Åh, detta underbara dygnet skulle verkligen inte kunnat vara bättre!

Igårkväll kom ett par fina tjejer till mig. Vi satt i uterummet och åt paj. En typisk sommarkväll med tända ljus, filtar och djupa samtal med de närmsta, sånt gör en ju bara för nostalgisk!
Jag hade inga problem med att komma upp imorse & vid halv elva satt jag & Julia på tåget till Göteborg. Där har vi strosat runt hela dagen & bränt pengar som om det inte fanns någon morgondag. Men det är ju precis så det ska vara! Tur att jag får lön om en vecka...

Nu känns ju benen som efter ett träningspass efter allt promenerande också, börjar kanske bli gammal? Surely. Ikväll blir det också en lugn kväll med ett par tjejer. Säg vad du vill, men sånna kvällar mår jag som bäst!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback