how to do

Under den sista halvtimmen av dagens regniga och kalla träning kom en målvaktstränare för att ge mig och Julia, som har börjat stå för 97:orna, lite tips. Det var väldigt lärorikt men också väldigt blött och gräsigt haha. Jag får försöka bli lite mindre prydlig om jag nånsin ska kunna bli en fotbollsspelare, men jag gillar verkligen inte att vara smutsig och ha gräs överallt! Men sen så är det kanske inte vardag ens för målvakter att göra kullerbyttor och åla sig i gräset/jorden när det har regnat hela dagen.. ;)

Men nu när jag har duschat och krypit ner i sängen känns det riktigt bra att det surrar lite i benen, och det var verkligen skitkul att lära sig att slänga sig mm.

 

Imorgon taggar vi sista nationella (och jag är faktiskt taggad, tro det eller ej!) och om exakt en månad så vet jag att jag kommer vara så jävla glad, skolavslutningen incoming! Och Newkid till torget på avslutningskvällen låter helt jävla asnice! hihihi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback