el primero de mayo



Kvällen igår överträffade förväntningarna & bjöd på många skratt & trevliga samtal! Men vi höll det lugnt och jag kom i säng innan halv två i alla fall.
Idag har vi lämnat april & visst är vädret med på noterna! Utan att överdriva kan jag berätta att temperaturen har varit en bit över 20-strecket hela dagen. Och denna underbara solen får gärna stanna!
Men på matchen var det nästan lite för varmt, haha. Inte ett problem man haft på ett tag! Det gick väl lite sisådär också, vi sätter punkt för årets DM-historia. Efter matchen åt vi på donken innan vi åkte hemåt och jag dissade den planerade pluggstunden för att istället åka till några av tjejerna som höll till på filtar i julias trädgård. Ganska mycket roligare! Tråkigt för mina betyg att jag prioriterar pluggandet efter allt annars just nu (inklusive tv-serier och datorn...), men det löser sig!

Var ute med Dippie, William och lilla nikon i trädgården en stund innan också. Det måttligt härliga resultatet ser nu ovan!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback