coastal culture

Denna helger är det det årliga surfeventet Coastal Culture här i vår lilla stad. Det är så kul när folk vågar bege sig ut igen & gatorna inte är så tomma, haha. Jag, Malin och Linnea åkte ner till stan & hamnen för att kolla läget och träffade några av tjejerna i klassen och Marcus vid rodden på barnens badstrand. Senare mötte vi upp Jennifer och Julia och var med dem i de soliga vädret! Riktigt härlig dag måste jag säga!

Nu ska jag försöka städa lite i mitt rum och sen baka rabarberpaj. Tjejerna kommer hit & inviger uterummet ikväll & jag känner på mig att det kommer bli en väldigt mysig kväll med massa tjejprat! Imorgon beger jag & Julia oss till Göteborg & lever livet. Ska faktiskt bli riktigt jäkla kul! Och kameran ska med, förlåt för att jag tråkar sönder bloggen med cambilder men jag tar aldrig några kort längre, hehe.

Ha de gött, haj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback