at first I was like...


But then I...


Fotbollsmålvakt, farliga gjejer det där! Drog antagligen på mig en stukning i handleden på träningen igår så idag har jag gått runt & tyckt synd om mig själv. Komiskt nog är det högerhanden också, så enkla saker såsom att öppna skåpet, cykla för att inte tala om att skriva har varit lite mer komplicerat än vanligt, haha.

Men varför klaga? Så länge jag blir lite bättre så att jag kan jobba på lördag så funkar det för mig. Nej, för tillfället finns det ganska många andra människor som jag tycker mer synd om, haha.
Och soplugget & teknikinlämningen tänkte jag göra nu, med en klackspark! Men tyvärr får jag hoppa över första fyspasset med innebandyn, det är liksom ganska perfekt väder för det nu. Man kan inte få allt här i livet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback