vuxenpoängen rullar in

Om lite mindre än en timme stämplar jag in för mitt livs första arbetspass! Åh vad jag är nervös, haha. Hur mycket som helst skulle kunna gå fel, men jag får försöka lugna ned mig själv med att precis lika mycket skulle kunna bra. Håll tummarna för mig är ni goa?

Har i alla fall haft en riktigt bra fredagseftermiddag hittills! Syslöjdsläraren var sjuk & vi fixade så att vi fick börja tekniken drygt en timme tidigare och sen sluta 13.15 istället för 14.30. Alla var helt exalterade (Julia sprang i korridoren och gjorde glädjehopp samtidigt som Jennifer sjöng "vi har tagit studenten" för full hals för att bara nämna några). Haha varje dag på gymnasiet kommer bli en dröm för oss furubergare som alltid går 8.00-14.30!

Nu ska jag ta mig något att äta och sedan hoppa på cykeln, iiih skjut mig, häng mig, slå mig och döda mig levande (eller död), jag är nervööööös! Hehe.

Puss!

Kommentarer
Anonym säger:

hejhej jag här igen tårarna rann och leendet sprack vilken underbar eftermiddag det var.



Puss/ J

2012-03-16 | 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback