spring love

I förrgår eller något sådant satt min syster och läste upp vad vårens nya b&j-sorter bestod av. Helt sjukt farligt hur goda de verkar vara alla tre!
Blev liiiiite sugen på det och vidarebefordrade nyheterna till min kära vän Linnea. Tro fasen att det blev en tur till willys efter skolan! Tyvärr hade de inte fått in de nya, men besvikelsen var kort eftersom att Chocolate fudge brownie aldrig sviker. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag i hennes soffa med Håkan på, glass & massa framtidssnack. Fattar inte hur bra liv jag har ändå! Inte för att skryta men jag har världens bästa vänner, en underbar familj, goaste laget, en konstig men förjävla bra klass och imorgon är det första dagen på jobbet för min del. Som ni har så har allt liksom bara börjat, och det känns så bra att bygga framtiden på den grund jag har!

Oj vad djupt det där blev. Sätt på lite glad musik & läs om det igen så ska jag lova att det blir ännu bättre effekt, hoho. Eller så kan du ju kalla mig bitch & kaxig och bli lite lyckligare själv, you choose! :D

Puss på er finisar!

Kommentarer
forever alone fettot säger:

ok jag instämmer vem fan behöver porr när man kan kolla på dessa bilder hehehe



mat <333



(du vet vem jag är it's me with the grotesk humor)

2012-03-15 | 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback