ska vi dra till malmö?

Idag var det skola igen och allt klagande över hundbajset som var nedkletat där av några tjommar (haha moget, yess!) var lite överdrivet eftersom att allt var bortstädat och fräscht. Lite sjukt hur media (och mina facebookvänner) förstorar upp en del saker & gör det ännu roligare för de som gjort det. ;)
Fick det muntliga mattenationella avklarat, konstig idé att snacka om matte måste jag säga. Inte min starkaste sida precis (vilket kanske är tur då jag inte tror att det är det mest användbara här i livet).

 

Efter skolan mötte jag upp jennifer och linnea för lite fotbollslirr på vallen. Jag har blivit tillfrågad att bli målvakt i deras målvaktslösa fotbollslag och ville testa om det ens var värt att fundera på. Har inte spelat så värst mycket fotboll innan men det är verkligen kul så jag har bestämt mig för att ge det en liten chans i alla fall.

 

Kvällens förstklassiga underhållning bestod av Warberg-Falun som visades på tv4 sport. Riktigt rolig match att kolla på eftersom att min kära klubb äntligen fått igång spelet. Spännande slut var det också och jag satt lite på nålar när falun nästan kom ikapp på slutet. Men vinst blev det och ett litet hopp som vart släckt innan tändes igen; Kanske kan det bli slutspel för warberg?! Låt oss hålla tummarna!

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback