oh klen

Haha, två arbetspass tog död på mig! Jäklar asså, har inte varit så trött som jag var igår på hela detta året, men riktigt kul var det att jobba iaf!
Drog till Gekås med mamma direkt efter jobbet igår, fick med mig en del fint ut & sedan åkte vi till mormor och åt kvällsmat med henne.
De festliga planerna som dök upp sopades undan ganska snabbt och jag låg och sov vid halv tio. Hoppas att det bara är nu i början när jag är ovan vid jobbet som jag blir så jävla trött för annars kommer jag inte ha något socialt liv alls i sommar, haha.

Jaja det löser sig! Nu ska jag klä på mig och röja upp på rummet innan det är dags för derby! Warberg - Capricorn i PS kl 13.10 för de som bryr sig. Tagga kroooooss!

Bilden är ca en vecka gammal, ser ut som en gåååååås just nu.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback