mainstream

Körde på jeans, ny svart stickad tröja, halsband från gina tricot & hästsvans idag, lite annorlunda mot hur jag brukar se ut men jag gillade det faktiskt.

Jäklar vilken vanlig dag! Några lektioner hit & några dit. Muntligt nationellt i engelska var väl det som bröt banan litegrann, och då är det illa eller vad säger ni? Men jag har som vanligt haft det helt okej ändå, inte the time of my life men absolut inte tråkigt, har ju alltid mina solstrålar vid min sida!

I eftermiddag har jag chillat som satan med min vän Julia. Fråga inte vad vi gjorde för något, men på nåt sätt försvann eftermiddagen ganska snabbt ändå. Man skulle kunna säga att vi alltid har varit experter på att fördriva tid!

Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback