10 sanningar om min nutid

1. Som ni kanske ser på bilden så sitter jag och ler mot dig med alla mina tänder synliga.
2. Jag borde skriva en packlista men sitter istället och ler.
3. Om en stund ska jag hämta ut mina glasögon och efter det ska jag träna.
4. Träningen slutar halv åtta, sen ska jag duscha, äta och packa till resan innan Grey's Anatomy börjar kl nio. MISSION IMPOSSIBLE
5. Mitt hår är det enda spår som finns kvar sedan mitt förra liv som bisonoxe.
6. Jag är den enda jag känner som har sony ericsons standardringsignal. Erkänn bara att ni inte ens kommer ihåg hur den låter.
7. Imorgon åker jag till idre med min far, min syster och min vän fysikboken. Han är lite mobbad för jag ska stänga in honom i väskan och låtsas om att han inte fick följa med, hehe.
8. Jag försöker tänka mig att mina nya glasögon ser ut som Harry potters, så jag blir positivt överraskad när jag hämtar ut dem.
9. Detta är ett helt meningslöst inlägg.
10. Men ändå läser du det. HAHA du har inget liv!

Ha en bra helg så ses vi i backen! PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Anna Sandberg säger:

Hahaha! Är det bara jag som skrattar högt när jag läser din blogg? :D Det är väldigt positivt förresten! <3

2012-03-07 | 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback