vädergudarna kan dra åt ***

Idag - Jobb 11.30-20.00 // Imorgon - Midsommarafton



Sedan vi hördes sist så har lagat en god middag & myst framför fotbollsmatchen med Manda, tagit lovets första riktiga sovmorgon ( längre än halv tolv.. ;), solat och varit på födelsedagsmiddag hos Jennifer. Riktigt mysiga dagar!

Idag ställde jag klockan på nio för att hinna njuta av solen innan jag sksa cykla iväg till jobbet. Jäkligt surt att min längsta jobbdag någonsin är när sommarvädret äntligen har hittat hit - för att ge sig iväg igen. Usch!
Så nu är det bara att gå in från min filt i den soliga trädgården för att göra mig redo.

Hoppas ni får en riktigt tråkig dag i solen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback