one two...

Bilderna är lånade av Ida Henriksson!

Ojoj, antalet dagar med klassen minskar i takt med att minnerna ökar! Idag har vi haft en väldigt mysig och rolig dag. Den började med film- & bildvisning  med gaaaamla bilder & lite våfflor som våra fina lärare hade fixat. Sedan blev det krigsmålningar och matchtagg för hela slanten & både nians tjejlag & killag gick obesegrade till vinst i skolan turnerin (SÄGER VI, HAHAH!). Jaja kul hade vi i alla fall! ;)

I eftermiddag har jag & tjejerna varit och fikat hos Jennifer som fyller år idag (varför inte ett åttionde grattis? hihi). Samtalsämnena tar verkligen inte slut vid den här tiden på året, med alla förväntningar, förhoppningar & farhågor inför sommaren. För att inte tala om alla uppåt- & nedåtkänslor angående att lämna våran underbara klass efter 10 år med vissa, och 5 år med andra. Så det blev ett par timmars promenerande med Linnéa som avslutning på dagen.

Nu ska jag strax krypa till kojs & invänta min sista dag på furu. Pusshej!

Kommentarer
Anonym säger:

haha din gris klart jag rullar fram - på min cykel

2012-06-13 | 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback