mi plaza



Nystädat, tända ljus, mysmusik & inga krav. Jag älskar verkligen sånna här kvällar i min ensamhet!

Idag har jag haft en riktigt typisk söndag, men en väldigt bra sådan! Efter en lång sovmorgon & storstädning i rummet åt jag pannkakor till lunch innan jag stack till Camilla. Vi satt och kollade lite på Australiens next top model innan vi cyklade ned till stan & kollade på alla studenter som skulle på bal. Gud vad fina de var! Längtar tills det är min tur.. hihi.
Sedan cyklade vi hem igen & bakade en gudomligt god kladdkaka som vi åt med indiskt te och bläddrande i ELLE. Galet mysig dag måste jag säga!

Nu ska jag ladda upp för sista veckan som elev på Furubergsskolan. STORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback