Glad midsommar!

 
Nu borde jag kanske lagt upp bilder på dragspel, folkdräkter eller ängsblommor, för sånt blir man ju glad av på midsommar. Men vem blir inte glad av shopping? Detta fick jag med mig hem från stan i onsdags!
 
Jobbet igår gick riktigt bra & de 8,5 timmarna gick förvånadsvärt snabbt. Cykelturen hem ska vi dock inte prata om, haha! Det enda jag kan göra är att hoppas att de inte har någon övervakningskamera vid ett visst par vägskyltar, be Janne laga mitt styre, beklaga mig över mitt blåa knä & min misshandlade axel, och framförallt; råda er att inte cykla och smsa samtidigt! ;)
 
Nu ska jag & Camilla cykla till Hajen & handla till ikväll och hälsa på Malin som jobbar där! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback