emotions emotions



GRATTIS TILL KÖRKORTET ÄLSKADE SYSTER!

Åh Jesus vilken dag! (Har ni förresten att jag blivit väldigt kristen här i bloggen? Har märkt att jag nämner gud i varje inlägg, haha)
Vi fick gjort allt och ingenting i skolan, vilket innebar att städa skåpet & banta ner nyckelknippan till en size mindre, öva till skolavslutningen och äta pizza i bildsalen. Sedan gick jag och några goa tjejer ut igenom furubergsskolans dörrar för sista gången, skrattande och gråtande samtidigt.

När jag sedan var hos Malin med henne och Camilla, fick jag ett glatt (skrikande) samtal från Hanna som hade uppkörning idag. Så det fick bli att släppa alla studentplaner för att entra vägarna vid hennes sida med hög musik på! Vi behöver dock inte nämna att Gyllene Tider var den enda skivan som fanns i bilen ;)

Nu har jag fixat & donat inför morgondagen med strykjärn, nagellack, duschen, rakhyvel & lite andra hjälpmedel. Har faktiskt riktigt ont i magen av nervositet & känner att jag inte kommer kunna somna på ett par timmar tyvärr. Har dessutom en massa saker kvar att fixa...

Vi hörs inte imorgon, för då ska jag ha en riktigt jävla grym dag & kväll med min klass! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback