är det höst eller?

 
Igår tillbringade jag eftermiddagen hos Camilla med tjejerna och sedan gav jag mig ut på en springrunda i regnet. Passade på att köra lite fys med, och nu kan jag knappt gå för träningsvärken, haha. Inte tränat på ett tag & det märks tyvärr. ;)
På kvällen åkte jag till Malin & hade myskväll med fruktsallad & fotbollsmatch (goo italien!) med henne, camilla, issa, ellen & julia. Himla trevligt!
 
Idag har vi mormor på besök & min kära syster har tappat nästan alla sina tänder. Carl gör korttrick med oss alla men mina magiskills är nog ändå de bästa. Som ni kanske förstår är det ännu en grå & kall sommarlovsdag med noo plans förutom fotbollsträningen ikväll. Snälla gud låt det inte regna då!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback