vart jag än går

 
Ny kjol från Zara och ny väska från Accessorize, båda köpta i Stockholm!
 

Åkte ned till stan klockan elva för att göra några ärenden innan jag skulle möta upp Camilla klockan tolv, bara för att märka att alla affärer öppnar just klockan 12. Så jag satte mig i min ensamhet i Engelska parken & skrev in saker i kalendern & gick och hälsade på Linnéa på hennes jobb.
Sen träffade jag som sagt Camilla & vi gick runt i affärerna. Det enda jag köpte var present till mamma & till Moa. Men det var skönt att få det gjort!
Vi åt varsin briefralla på mignon innan vi drog oss hemåt. Nu ska jag ta mitt pick & pack och cykla till jobbet. Donken is the place to be tonight! ;)
 
Tycker förresten att ni ska lyssna på denna godingen! Vart jag än går - stiftelsen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback