the energy never ends

 
Haha om det ändå vore så bra!

För att krydda på tröttheten i benen (eller kanske sluta märka av den för att resten av kroppen är likadan?) så stack jag på fysträning nästan direkt efter jag hade kommit hem. Fyra tappra lagspelare och tre tränare... Kan inte påstå att laget är sådär jättebra på att sköta försäsongsträningen ;). Riktigt jobbigt pass var det, med både kondition och styrka.
När jag hade kommit hem åt jag och städade hela köket innan jag glatt hoppade in i duschen (se bild). Nu har jag nyss kollat på den superhärliga filmen "En gång i Phuket" med pappa & Åsa i deras nya sovrum. Ni borde verkligen se filmen för den var riktigt rolig utan att vara sådär jobbig som alla humorfilmer envisas att vara!
 
Men nu tog energin slut & jag tänkte släcka lampan alldeles strax. Ett tiotal timmars sömn skulle inte sitta helt fel.
 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback