svårt att inte le

En bild jag tog i Rosendals trädgård på Djurgården
 

Åh vad kul det var att jobba idag! Alla i min omgivning var så glada så jag smittades av riktigt snabbt. När jag sen hade kommit hem, ätit grillat, duschat och fått i rena sängkläder i sängen så kröp jag ned här med datorn som sällskap. Loggade in på facebook & möttes av en uppdatering i laggruppen; "Hej! Nu drar innebandysäsongen 2012/2013 igång!!! " och så vidare, lite träningstider och så. Ni fattar inte hur glad jag blev i hela kroppen av att innebandyn drar igång igen, fyfan vad jag har längtat!
 
Så nu ska jag fortsätta att le för mig själv & sen somna gott i min älskade säng. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback