slutet gott allt gott

Sommarkvällsmat i mitt hjääääärta!
 
Idag var jag, Denise och Thea uppe med tuppen & vi cyklade till Vare och plockade jordgubbar. Finns det något godare?

Isåfall måste det vara campinos sallad eller kanske ben & jerrys. Det var precis vad jag och Malin hade som pausmat i vår storshopping som vi ägnade en stor del av dagen åt. Jag fick med mig ett par fina saker hem (en kjol, 2 par trosor & en bh och två bustiers). Ni kommer säkerligen se bustierna och kjolen i framtiden!

Nu ska jag strax möta upp min fru igen för en promenad & sedan lite film skulle jag tro. Man kan aldrig få för mycket av det goda!

Puss!

Kommentarer
Balkan säger:

Får vi inte se trosorna och bhn...? ;)

2012-07-12 | 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback