you go bro



Carl stod för kvällsmaten ikväll och bjöd på amerikanska blåbärspannkakor. En riktig naturbegåvning måste jag säga, sjukt goda!

Denna helgen har varit lite som den vart. Har vart med tjejerna i olika konstellationer, men mer eller mindre hela tiden, haha. En promenad med linnea, fika med camilla i hennes uterum innan några till kom, chillkväll hos julia, promenad med malin, kolla lagets match med julia (winwin, bra jobbat brudar!) och sen te med henne och linnea, och så kom malin en stund med. Haha ni hör ju, inte en dag (sekund) utan mina godingar!

Imorgon är det skola igen, och jag ber er alla att hålla tummarna för att den ska vara lite mindre seg än förra. Känner mig nästan helt frisk nu så jag satsar på att kunna träna igen på tisdag, weeeeeeho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback