välj din egen favorit!



Man skulle kunna se ut såhär och tänka "fan, lovet är snart slut och jag har inte gjort någonting vettigt" och så vidare.



Eller så tar man denna minen på och tänker "jag har haft ett grymt, chill lov och det är en hel helg kvar som jag ska njuta av". Hur bra låter inte det då!?

Sedan vi hördes sist har jag levt lyxliv som var heeeelt okej. Asia spa med mamma och hanna i onsdags eftermiddag, massage igår och sen kladdkakebak och framtidssnack med tjejerna (haha det blir grymt!) innan den sena träningen igår som bjöd på det mesta med ganska random folk, haha.
Idag började jag dagen med att kolla glasögon med mamma. Har haft linser i drygt ett år men mina ögon mår sådär av det så ett par glajjer att byta av med är ett måste. Fick med fem olika bågar som jag väljer mellan så jag ska låta nära och kära tycka till innan jag bestämmer mig.
Ett gekåsbesök och lunch hos mormor blev det med och ikväll blir det bowling med ett gäng snygga tjejer, sounds greaaat!

Pusshej!

Kommentarer
Balkan säger:

Hahaha, din tumme är fan inte att leka med... Älskar den <3

2012-02-24 | 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback