think twice

Igår hade jag en riktig high-class myskväll med linnéa, jennifer och malin. Vi tittade på Eva & Adam, åt en underbar choklad/kladdkaka som jag och malin hade bakat och satt och pratade & halvsov och så vidare. Sånna kvällar som man bara mår för bra av.

Idag började jag dagen med ett litet ärende och sedan stod det match på schemat. Skrattretande, pinsam och otroligt dålig skulle man kunna beskriva den. Tror aldrig vi har spelat så kasst och har hört att motståndarlaget gjorde sin bästa match någonsin, hehehehe.

Ikväll har jag gjort ännu ett ärende, tagit en promenad med hunden och gjort lite annat nödvändigt. Why all these secrets? Ni som inte vet får veta på onsdag hihi.
Skulle egentligen dratt till donken med thea, issa och denise men jag orkade inte... Lika bra det kanske ;)


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback