snartsnartsnart


Nya jeansen, tröja från cubus och halsband som är present från Camilla fick bli dagens klädsel!

Temaveckan börjar dra sig mot sitt slut och min grupp är faktiskt helt klar, så skönt. Att det är fredag imorgon och att jag bokat in fika med tjejerna för att njuta av lovet direkt när vi får det, känns inte helt fel det heller. Väldigt bra känns det!
I eftermiddag har jag gjort en riktigt vuxen, viktig och liiiite läskig sak. Men ni får inte veta vad, hihi. Eller jo kanske senare, men bara kanske. Ni kan ju hålla tummarna, för om det går bra så får ni veta!

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och sen träna vid halv nio. Kan man ta en powernap innan dess? Känns som att jag ska somna nu, hehe. Men jag blir kanske ännu tröttare av att sova.. jaja.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback