rather be the loved loser

Det är måndag och lovet gör sig ännu mer märkbart. Ingen väckarklocka, ingen skola. Underbart!
Än så länge idag har jag bara vart ute på en ganska lång promenad med hunden, städat rummet och ätit litegrann. Man tänker inte på hur lyxigt det är med skolmat varje dag tills man står där på lovets första dag och inte har en aning om vad man ska äta, haha. Menmen det löste väl jag!

Om en liten stund kommer min fina vän Camilla hit. Jag tänkte bjuda henne på en latte & sen får vi se vad vi hittar på. No matter what så blir det himla mysigt i alla fall! Ikväll blir det träning med div 2-laget och efter det har jag inga planer. Så skönt att bara ta allt som det kommer.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback