one week off

Powerplay var grymt, firade födelsedagen med fest i lördags, vinst med 11-1, skolvecka som gått skitsnabbt med födelsedag och 2 nationella prov. Helgen har bestått av en massa mys med favorittjejerna, idag lite plugg och en match som gick bra till en början men helt vände och gav oss 0 poäng i div 3 denna helgen. Menmen kul att spela iaf.

Nu ger jag mig in på sista veckan innan det efterlängtade sportlovet. Fullspeckat schema har jag dessutom, haha.

Säger godnatt med ett par bilder på mig som 16-årig (wait whaaaat? Galet!) och mina nya jeans! Från mq av märket G-star om ni undrar.



Hihi ja, jag är medveten om att jag ser ut som en riktig bitch på den näst sista bilden. Har förresten städat rummet sen bilderna togs... Bjuder på det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback