desicion, desicion

Först hade jag tofs.

Sen tog jag ur tofsen.

Nu har jag tofs igen. Hur kan det komma sig? hehehehe


Lite random inledning på detta tisdagsinlägget kanske, men nu har ni något att klura på iaf. Men min tisdag har varit bra. Började med en promenad med hunden i det vackra vårvädret (5 plusgrader och sol kan man inte klaga på!) och stack sedan till Linnéa. Vi bakade delikata chokladbollar och spelade wii, underbar standardlovdag måste jag säga!

Nu ska jag fixa några småsaker och sen tillbaka till Linnéa. Blir myskväll med några av tjejerna, det enda vi gör för tillfället! Men är det chillarlov så är det, och det är det verkligen just nu ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback