color

Lite från bikbok's vårkollektion. Starka färger som ni ser! Vet inte hur mycket jag gillar det, är fortfarande fast i vitt & sånna ljusa färger när man blir brun, men lite kul med starkare färger också måste jag erkänna!


Vaknade med värre nackspärr än jag hade igår (smart tjej här spelade match ändå!) och så en massa nysattacker som förföljt mig senare under dagen med. Känns som att jag är på väg att få en rejäl förkylning, men just nu är allt så grått och trist att jag knappt bryr mig, haha! Nej, jag har väl bara haft en långsam och tråkig skoldag som gjort mig trött på det mesta. Matteprov imorgon med, och gissa vem som glömde boken i skolan... Får gå som det går!

 

Nu ska jag inte plåga er med mina tråkiga vad-hände-idag-inlägg. Sitter just nu i sängen med mina nya kuddar bakom ryggen och känner mig lite kunglig. Tänkte tagit ett kort på hur fin min säng har blivit med sakerna jag fick i födelsedagspresent, men den såg så lockande ut att jag får göra det en annan dag, för nu är inte ordningen lika prydlig längre. Haha jag orkar inte mitt eget pensionärssnack. ÅH VILKEN ROLIG MÅNDAGSKVÄLL!

 

godnatt.


Kommentarer
camilla säger:

Jag är också en pensionär, haha!

2012-02-14 | 12:39:10
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback