things I love - förrutom fredagar då

weheartit
 

Äntligen är det fredag! Detta firar jag och min kära klasskamrat Hanna med att sjunga julsånger högt och otroligt vackert i ett av hus nios grupprum! Den som kommer hit kan få sig en riktig show. Men man får inte ha för mycket av det goda så nu står istället jusin bieber för musiken med sitt orangea hår och tjocka ögonbryn. Vi är så mycket snyggare än honom ändå...
 
I eftermiddag ska vi överleva en lång mattelektion med våran älskade phille innan klockan slår 13.20 och helgen är ett faktum. Det kan väl inte finnas något bättre sätt att starta den på än att städa toaletten och räkna matte? Antagligen inte. Men vid tre kommer Malin till mig och fikar, så det skulle möjligtvis kunna göra starten ännu bättre! Höstens sista seriematch spelar jag ikväll i swc. Krossa falkenbergare har jag hört är den bästa fredagsunderhållningen som finns.
 
puss haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback