Packar & taggar inför Storvreta!

Hoppas att ni alla har haft en underbar jul, för det har jag!

Känner inte så mycket för att skriva något långt inlägg, utan ska försöka fatta mig kort. Idag har jag och Isabelle trängts med alla andra idiotiska människor som bestämt sig för att ge sig på mellandagsrean, helt sjukt mycket folk! Och kladdkakan på bilden råkade visst bli dagens lunch... Nu försöker jag få ned alla grejer i väskorna inför cupen som börjar imorgon. Går väl lite sådär haha. Om ni undrar över såpan så luktade min toolbag liiiiite kokos efter att en kokosparfymflaska gått sönder i den, men idag tog jag tag i saken och fick bort den värsta lukten. Hoppas bara den hinner torka, haha!

Men imorgon klockan 6.00 lämnar vi Varberg och återkommer på lördag kväll med en massa goa minnen, svarta påsar under ögonen och förhoppningsvis en bra placering! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback