on the road - inlägg som inte kom upp igårkväll

Hej hopp! Har ni haft bra mellandagar? Det har verkligen jag! Precis som båda de tidigare två åren har cupen levererat hårt motstånd, mysiga stunder med laget och hög musik i minibussen. Detta året fick vi dock stå ut med att gå upp klockan 6.00 båda morgnarna, men vi överlevde det! 
Första dagen var vi inte igång med varken benen eller huvudet så de två första gruppspelsmatcherna gick inte alls bra. En himla otur har vi dessutom haft med anfallsavslut under hela cupen så det räckte inte till a-slutspel i år. Ett silver i B-finalen fick vi däremot med oss hem och jag tror att de flesta i laget är jäkligt nöjda med hur vi slitit och gett allt i alla sju (!) matcherna trots ganska lite sömn. Tycker att jag sett nya sidor hos både mig själv och många lagkamrater under denna cupen, så som vi har kämpat på varje boll har nog knappt hänt innan. 
Just nu sitter jag i en minibuss med sovande lagkamrater. Jag gav upp försöken att somna (kan aldrig sova i bilar) så jag börjat bli lite uttråkad. Dessutom är det ungefär 3 timmar kvar tills vi kommer hem igen. Åh vad jag längtar efter min säng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback