Now don't you understand? I'm never changing who I am.

tröja från cubus, paljettbandeau från gina tricot och byxor från bik bok.
 

Försöker tappert övervinna min motvilja mot att ha uppsatt hår, haha. Så idag har jag sett ut såhär & trivts bra ibland och mindre bra andra stunder. Känner mig så naken utan håret överallt haha...
Idag har det varit en lång dag full av en massa långa lektioner från åtta till fyra. Jag som hade tänkt ta lite kort i snön var inte hemma förrän det var kolsvart ute så den planen fick jag snällt lägga åt sidan. Lite matteplugg tog jag däremot (nästan) tag i...
Nu sitter jag och lyssnar på min och Nikes favorit-mattelåt, It's time av Imagine Dragon. Himla go även utanför mattesalen! Tänkte kolla på ett halvt gossipgirl avsnitt innan träningen nu. Dock går mina ögon redan i kors så jag vet faktiskt inte hur det kommer gå att hålla mig vaken på planen nu när träningen tillochmed är framflyttad till 20.45.. Wish me luck, haha.
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback