ganska perfekt helg

 
När jag slutade skolan klockan ett i fredags cyklade jag hem till Ronja där vi gjorde nudlar och påbörjade vårat marathon av de gamla Greveholmavsnitten. Hihi åh så bra de är! Vid fem cyklade jag till jobbet och Ronja till gymmet. Det var sjukt mycket att göra så det var ju inte helt fel att sedan komma hem till en hemlagad pizza i ugnen... Även de sista avsnitten var såklart grymma och vi blev faktiskt klara tidigare än vi hade trott. Trötta som vi var kröp vi ned i sängen lite efter tolv.
Igår började vi dagen med pannkakor och såklart julkalendern på tv (tror den kan bli skitbra!) innan vi åkte till Vinberg med laget och kämpade som dårar. Tyvärr räckte det inte till vinst, men vi hade nog knappt kunnat förlora snyggare. Efter det åkte jag hem och mötte släkten och firade min käre Willeman som fyllt fem i veckan.
 
På kvällen kom Isabelle och Malin förbi och vi fixade oss lite här innan vi cyklade till Linnéa på födelsedagsmiddag med tjejgänget. Lika trevligt och roligt som vanligt! Sedan cyklade jag och Issa ut till Albin i apelviken där massa goa människor hade grogg. Jag hade skittrevligt! Dock trodde jag att jag skulle frysa ihjäl när vi gick hem i -10000 grader... Mina ben hade helt seriöst inte fått upp värmen på en halvtimme när jag väl var hemma..
 
Nu ska jag packa ihop mina saker här hos pappa och åka till mamma. I eftermiddag står det match på schemat. Ska för första gången spela i division två så jag är lite nervös, haha!
 
Hoppas ni har haft en skitbra helg ni med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback