down, up, down, up (and still you just remember up)

 
 
Titta så fint pepparkakshuset blev! Får nog ändå säga att det var värt den stora brännskadeblåsan jag fick på tummen av det smälta sockret, hehe...
 

Jobbet igår gick bra och goa medarbetare gjorde att de fyra timmarna kändes som två. När jag sedan kom hem hällde jag upp ett stort skumbad & kollade på ännu ett avsnitt gossip girl innan jag släckte lampan vid tolv. Himla skönt att sova ut helt och hållet. Idag vaknade jag vid halv tio och sedan kvart över var jag igång med städandet. Pappa och Åsa ska ha en massa gäster här ikväll så jag fick inte ligga på latsidan.. Tänker inte beklaga mig för er, har redan gjort det på telefon med Malin och Isabelle, hehe. 
 
Om en stund ska jag bege mig till Malin och ha myskväll där med favoriterna. Laga mat, basta, bada i snön och färga malins hår står på schemat, inte helt fel... 
 
Vill förresten hälsa alla nya besökare hjärtligt välkomna, hoppas ni stannar! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback