bra onsdag, bra!

Kände för att sprida lite julkänslor så jag plockade fram sidenlinnet från odd molly idag! Gosesockarna fick jag nyss av mamma 
 
Spanskan gick ovanligt snabbt, webdesignen var lika rolig som vanligt (blev sjukt nöjd med min hemsida som är på bild ovan!). Sedan fick vi veta att eftermiddagens tekniklektion var inställd så jag och isabelle hade helt plötsligt 3 timmar hål att fördröja. Det hade vi inga som helst problem med, som ni kanske förstår.. Vi cyklade/halkade runt haha till henne och bakade världens godaste chokladbollar, jag överdriver inte! Helt sjukt goda var de!! Med dem som sällskap fixade vi det sista på våra hemsidor och så.
Matten gick också ovanligt snabbt och när jag kom hem hade mamma fixat lussekattsdeg som jag, hon och mina systrar förvandlade till fina och goda skapelser.
 
Nu ska jag njuta av den träningsfria kvällen genom att titta på några gossip girl-avsnitt. Pusshej!

Kommentarer
angry bird säger:

tack för att jag bara fick se blek ut på din bild.. har ju mjöl överallt

Svar: du är blek
Elin Johansson

2012-12-05 | 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback