stor dag

 
Igår fyllde min fina syster åtta år och med risk att låta som en gammal faster så måste jag säga att tiden går förjävla snabbt!
 
Detta firades såklart flerfaldigt med sång & presenter mitt i natten (klockan 9.00.. ;), flagghissning,  tacos & en grön prinsesstårta med rosa insida. Vilken åttaåring skulle inte bli glad för det?!
 
Senare blev det träning för min del och det var riktigt kul. Samspelet i det "nya" laget börjar bli bättre, eller i alla fall existera, haha. Framåt tio var jag sedan klar med att duscha och så, och mötte upp Ronja för en tur till torget där det var utomhusbio. Som ni kanske hör så var det lite annorlunda, men go film (en gång i phuket) och roligt sällskap är ju aldrig fel utan snarare ganska grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback