spread some happiness

 
Sådärja! Jag gjorde dessa bildcollagen för över en månad sen men först idag har jag fått fixat klart min fotovägg. Åh vad nöjd jag blev! Nu är jag helt klar med mitt rum, eller jag vet i alla fall inget för tillfället som jag vill ändra.
Dessutom köpte jag en ny jacka, inte exakt den jag lade upp bild på men en liknande. Himla nöjd med den med!
 
Träningen var väldigt rolig & ganska så jobbig med. Inte helt fel att mötas av nybakade scones & te av mamma och Janne när jag kom hem.
 
Nu ska jag återgå till os-tittande, jag tröttnar aldrig! Puss

Kommentarer
Ellen säger:

Jättefint blev det Elin :D <3

Svar: åh tack Ellen :D<3
Elin Johansson

2012-08-04 | 09:30:58
Bloggadress: http://livetodayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback