red lips

ovan ser ni mitt utseende idag, inköpen på gekås, Ida och hennes kompisar & mina fina kolakakor. Stolt över att ha köpt ett eget usb-minne, haha!
 

Försöker njuta det sista av sommarlovet, men vädret tillåter det tyvärr inte. Men innebandyträning, en massa os-tittande, jobb, avskedspromenad med Malin som nu har dragit till varmare breddgrader, bakning av kolakakor & prinsesstårta till min lilla prinsessa som fyller åtta imorgon och lite presentletande till henne med mamma har gjort dessa två dagarna riktigt mysiga. Nu tittar jag på morden i midsomer (sommartradition som jag helt glömt av i år) och lite senare ska jag nog fortsätta att kolla desperate housewives precis som föregående natt.
 
Men nu är pausen slut så jag ska återgå till tv:n, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback