new loves




Julia went to NYC and brought true love home to me. Skittles är nog fasen bland det godaste jag har ätit!
Om ni undrar över troskantbilden så ville jag bara visa färgen på de otroligt snygga trosorna jag också fick av henne, ni kan aldrig gissa vad det står på baksidan av dem, haha! Sjukt snygga är de i alla fall, du är för generös fina vän!♥
Den armlösa blusen köpte jag på h&m i tisdags, kär!

Checkade av ännu ett nationellt prov, skakade asset på zumba med hela nian och led sedan igenom en seg spanskalektion. Ganska chill dag ändå! Jag & Malin följde med hem till Julia och tillbringade eftermiddagen vid hennes köksbord med massa prat & så. Sen fick jag ta en tur om swc för att lämna in matchstället, var helt slut i kroppen (tror pollenallergin har börjat spöka..) så jag orkade helt enkelt inte träna, haha.

Nu tänker jag kolla ikapp desperate housewives-avsnitten som jag missat & imorgon är det fredag. Lite fika med tjejerna & sen tjejmys på kvällen låter inte helt fel det heller! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback