Min modellskola del 1

Efter alla mina år inom modellyrket skulle jag vilja dela med mig av mina knep för att hjälpa alla mina fans som vill bli precis lika framgångsrika som jag! (Kan bli svårt för vissa, men en del har faktiskt potential att nå min nivå!

I denna delen av modellskolan tänkte jag visa genom ett par bilder hur man bokar modelljobb! Hela hemligheten är att marknadsföra sig själv genom att visa olika känslouttryck. Look and learn sweeties!

Hoppas att ni fick lite hjälp av de här bilderna i alla fall kära fans!



Nu ska jag landa på jorden och sticka iväg på fotbollsträning, taggad som satan! Puss

Kommentarer
Mallan säger:

Wtf Elin, du är störd :sssss <3

2012-04-16 | 19:15:50
Anonym säger:

ser upp till dig

2012-04-17 | 13:33:49
LINNEA säger:

hahahahahhaha detta måsre ju vara ett av de roligaste inläggen på din blogg hahahah

Svar: hahahah nooooolife man var haha
Elin Johansson

2013-01-19 | 13:31:49
Bloggadress: http://aanderssonlinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback