mañana mañana

Och så passerade tisdagen & onsdagen. Det har varit två riktigt roliga dagar (och då menar jag efter skolan) med en jäkla massa shopping & årets första kulglass med Malin igår och garderobsstädarhjälp av Julia (med Linnea liggande i soffan) i eftermiddags. Titta bara hur jäkla fint det blev! Tack gumman du är bäst (på svensk mark). Sen vi hördes sist har jag också tränat två fotbollsträningar som varit väldigt roliga och gått hyffsat bra. Riktigt svårt men jag känner ändå att det går bättre och bättre! Jag har också redigerat klart filmen som jag & tjejerna filmade på i hemsedal, för att hålla minnen till liv och så. Har nog inte skrattat så mycket sen vi var där, haha.

Nu ska jag krypa till kojs, engelska nationella imorgon, fast jag är inte det minsta nervös. Orkar helt enkelt inte bry mig längre, haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback