kärlek till mitt lag

Det var det. Sista matchen för denna säsongen avgjordes idag klockan åtta & denna gången var det straffläggning som rev bron till semifinal. Vi kämpade som fan men trots det så räckte det inte hela vägen.
Denna helgen har det varit warbergsspelen, den årliga cupen som jag aldrig riktigt har kunnat se fram emot eftersom att det alltid innebär slutet på säsongen. Direkt efter resan satte det igång & sedan har jag knappt haft andrum mellan matcher, jobb och mat, men jag ska väl inte klaga eftersom att jag har haft riktigt kul! Vi i laget sov dessutom över & drog oss upp tillsammans när klockan ringde klockan 06.00 i morse. Ska inte plåga er med berättelsen om hur jävla trött jag har varit resten av dagen, haha.

Till hösten börjar en ny säsong igen men ändå kommer ingenting riktigt vara som det brukar. Nästan halva laget (kanske överdrift, men det känns så) ska sluta och vi kommer antagligen inte ha samma tränare som innan. Istället ska vi slås ihop med Dam IBF (vilket såklart ska bli jättekul & en stor utvecklingsmöjlighet).
Men flicklaget Warberg F96 som gått igenom både segerlycka i serien och cuper men också hatat domare & motståndare och deppat över förluster tillsammans blir ett minne blott. Kan inte hjälpa att jag blir lite ledsen när jag tänker på att vi inte kommer få några nya sådana minnen.

Vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om er, mina fina lagkamrater!



Kommentarer
Anna Sandberg säger:

Jag kommer sakna dig going! <3

2012-04-17 | 17:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback