freeday

Skördar vidare i min nya vårgarderob & idag blev det den transparenta blusen som fick se dagsljuset! Älskar att den är så enkel & snygg, går att ha till i princip allting!

Vet ni förresten att det är första dagen på sommarlovet om exakt åtta veckor?! Hur jävla sjukt är inte det? Om man kollar åtta veckor bakåt i tiden så var det sportlov, och sen dess har tiden flugit fram fastän det vart skitväder... Jäklar säger jag bara.

Myste in helgen på espresso house med favorittjejerna tidigare idag. Som vanligt hade vi så mycket att prata om att vi inte märkte att de stängde och rullade ner galler för ingången, haha.

Nu tänkte jag strax äta fredagsmiddag & sedan cykla mot Julia. Blir en lugn kväll där, sen imorgon står ett kort arbetspass på schemat & på söndag gör jag min matchdebut i fotbollen. Nervös as hell, men det är tur är bara träningsmatch.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback