för taggad för att sova

Det är jag på bilden, men det växtliknande "håret" är min tapet, haha!

Tror att mina kära tränare har misstagit det där med försäsong och eftersäsong, för träningen idag var fasen värre än de i höstas! Men det var kul & väldigt skönt att ta ut sig så jag ska minsann inte klaga.

Imorgon är det sista dagen inför lovet & jäklar vad kul det ska bli! Säger inte "skönt" eftersom att jag har inbokat så mycket de kommande dagarna att jag känner att jag smäller av ungefär, hehe. Men på något sätt ska jag nog hinna med allt & vila upp mig får jag väl göra på bussen på söndag (... eller varför inte i graven om 100 år?). Äsch det löser sig!

Förresten, tack för komentaren Loisa! Tröjan hittade jag i en påse med kläder som jag rensat bort för ett par år sedan, men lyckades rädda den & skällde lite på mig själv för att den var på väg att skänkas, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback