det jag aldrig trodde skulle hända



"Jag har som en kalender i huvudet och kommer ihåg allt jag ska göra. Jag tror aldrig att jag kommer börja använda kalender"
Sådär sa jag för typ ett halvår sedan. Hur fick jag ihop min vardag då? Visst hade jag inte jobb då, men alla prov, matcher mm. Nu kan jag inte somna på kvällen om jag inte har kollat igenom kalendern & hela min vardag skulle rasa samman utan den, haha. Jag har, mot alla odds, blivit en strukturerad människa. Kolla bara på packlistan för Norge ovanför här, de grönfärgade sakerna är det som är nedpackat och resten ska jag snart ta tag i, patetiskt planerad känner jag mig men det är ett måste dessa välfyllda veckorna som pågår.
Den gula "fästis-lappen" är planering jag gjorde för imorgon eftermiddag efter jobbet, för att se om det var möjligt att tränga in en halvtimmes powernap i allt packande och fixande för kvällens festligheter. Det gick! :D
En lättuppstressad skulle dö om den fick höra schemat jag har för nästa helg, haha. Till och med jag blir lite nedtyngd av att tänka på hur jävla trött jag kommer vara efter resan som direkt följs av Warbergsspelen med ett antal matcher, drygt 4 timmars jobb och så övernattning med laget. Måndagen efter det blir fan inte rolig, haha.
Nä usch nu får jag skärpa mig, drar ju fasen på semester på söndag så jag får nog ta och chilla ner lite!

Idag har jag varit på fotbollsträning. Lite passningsövningar, en annan övning och lite separat målvaktsträning hanns med innan jag var tvungen att skynda hem för släktkalas. Det var verkligen skitroligt att träna och det gick bättre än jag nånsin vågat hoppas!
Släktkalaset var trevligt på ungefär samma sätt som det brukar vara. Alla släkter har väl sin charm antar jag, haha. Efter det stack jag till Kvantum och köpte godis till resan med Camilla och nu är packningen i full gång. Har redan tryckt ner mer än häften av sakerna i pjäxbagen och skidfodralet så det ska nog gå att få med allt!

Om jag inte får tid över till ett inlägg imorgon (risken finns!) så önskar jag er en grym påsk & hoppas att ni (precis som jag) får det bästa påsklovet i era liv. FYFAN VA JAG SKA HA KUL! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback