sjukling



Det blev ingen skola för lilla mig idag. Ont i magen, illamående, yrsel är liksom inte världens roligaste att gå runt med, så därför har jag inte gått längre än till köket & badrummet. Låg och sov hela förmiddagen, åt lunch med pappa & lillebror som också är sjuk, fixade klart bloggdesignen & sen var marcus snäll och kom med mina so-saker så jag fick pluggat lite också. Men jag känner mig bättre nu så jag är förhoppningsvis uppe på benen imorgon, så himla tråkigt att dra runt här hemma & inte få träna.

Nu ska jag få i mig lite kvällsmat, ta en låång dusch & sen titta på idol även om min absoluta favorit, den nervöse norrlänningen åkte hem igår. Nu håller jag på engelsmannen med de snygga glasögonen! ;)

Kommentarer
Nike säger:

Hoppas du kryar !

Svar: tyvärr blev det inte så :(
Elin Johansson

2013-01-18 | 22:16:52
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback